آذردخت

اینجا وبلاگ یک آذردخت است

آذردخت

اینجا وبلاگ یک آذردخت است

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

معاینه

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ق.ظ
دیروز نوبت دکتر داشتم. یک ساعت کامل توی مطب معطل شدم چون نوبتم اول وقت نبود. فشار و ضربان قلب نی نی خوب بود خدا رو شکر. اما وزنم دوباره دو کیلو اضافه شده بود که زیاد بود برای دو هفته. بعدش برای اولین بار رفتم معاینه. خیلی سخت نبود. یه کم دردناک بود. دکتر گفت که شرایط خوبه و یک سانت هم دیلاتاسیون دارم و نی نی جان هم سرش پایینه و خلاصه می تونم برم برای زایمان طبیعی. راستی گفتم که تصمیمم رو گرفتم واسه طبیعی. آره خلاصه که تصمیم قطعی رو گرفتم و به امید خدا می خوام برم برای طبیعی. امیدوارم که خدا کمکم کنه و از پسش بر بیام و خودم و نی نی جان سالم و سلامت همه سختی ها رو پشت سر بذاره و بیاد توی بغلم. فقط بدیش اینه که دکترم توی همه چیز که آرامش داره، توی مورد زایمان هم زیادی آرامش داره. مثلاً بهش می گم این توصیه هایی که می کنن واسه راحت شدن زایمان مثل انواع جوشونده و روغن کرچک و اینا شما نظری ندارید. می گه تو همین جوری خوبی چیزی نمی خواد. بهش می گم اگه بخوام اپیدورال بگیرم، می گه لازم نیست، مسکن هایی که می دن کافیه. خلاصه که نظرش اینه که هویجوری بپریم وسط معرکه! امید به خدا! دیگه لازم نیست بگم خیلی استرس دارم؟ دکتر گفت اگه تا ده روز دیگه نزاییدی دوباره بیا مطب. داروهام رو هم پرسید اگه تا دو هفته دیگه داری دیگه برات ننویسم. یعنی پیش بینی اش این بود که تا دو هفته دیگه نی نی جان می یاد. دیشب بعد از مطب به اصرار همسرجان به جای هفته قبل که من خوردم زمین و نتونستیم بریم رستوران به مناسبت تولد، قضاش رو به جا آوردیم! رفتیم رستوران و خیلی هم خوش گذشت. انشاالله آخرین رستوران دونفره مون بود و دفعه دیگه با نی نی جان عزیزم می ریم. دیگه خیلی سنگین شدم. موقع راه رفتن از این طرف به اون طرف لنگر می اندازم! فکر کنم خیلی خنده دار شده باشم! صبح نی نی جان تکون نمی خورد و فکر کنم خواب بود. صداش کردم و بیدار شد و تکون خورد. یعنی صدای من رو می شناسه؟ یعنی من مامانشم؟ یعن من عزیزترین موجود می شم براش؟ واقعاً؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
آذر دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی