آذردخت

اینجا وبلاگ یک آذردخت است

آذردخت

اینجا وبلاگ یک آذردخت است

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

التماس دعا

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ق.ظ
سلام خیلی طول کشید اما این روزها حال و روز خوشی ندارم. تورو خدا اگر اینجا رو می خونید برای من و نی نی جان خیلی خیلی دعا کنید. نی نی جانم بعد از واکسن دو ماهگی اش حرکاتی داشت که به احتمال زیاد تشنج بود. غیر از واکسنش هم چند موردی حرکات مشکوک ازش دیدم که داره دیوونه ام می کنه. تو رو خدا تو رو خدا برامون دعا کنید. توی این چند وقت حس می کنم اندازه ده سال پیر شدم. موندم سر دوراهی دکترها. هر کدوم یه چیزی می گن. یکی می گه که باید دارو مصرف کنه و اون یکی می گه لازم نیست فقط تحت نظر داشته باشیدش. خیلی سخته. افسرده شدم و عصبی و تحریک پذیر. همسرجانم هم خیلی خسته است و داغون. خیلی می ترسم. خیلی. برام دعا کنید. آخه توی خانواده همسرجان سابقه صرع خیلی شدیدی وجود داره که من رو نگران می کنه. دو تا خاله و یه داییش صرع داشتند و در اثر اون معلولیت های شدیدی گرفتند و همه توی جوانی فوت شدند. دعا کنید خدا من رو اینجوری امتحان نکنه. فعلا دائم چشمم به نی نی جان و نگران مراحل تکاملش هستم که آیا به موقع هست یا نه. محتاج دعا و انرژی های مثبتتون هستم. خواهش می کنم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۷
آذر دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی