آذردخت

اینجا وبلاگ یک آذردخت است

آذردخت

اینجا وبلاگ یک آذردخت است

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

عنوان نداره...

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۴۷ ق.ظ
دلم خیلی گرفته. ناشکری نمی خوام بکنم اما خیلی ناامید شدم. آزمونی که داده بودم، دوباره به جریان افتاد و امروز اسامی رو اعلام کردند. هر سه نفر قبول شده ها سهمیه ایثارگرند و من و نفر اول لیست آزمون کتبی ذخیره شدیم. اون سه نفر هر سه تا پایین ترین رتبه ها رو توی کتبی آورده بودند. اما... اصلاً چرا آزمون برگزار می کنند؟ خوب از اول اینا رو بفرستند برن سر کار دیگه! هیچی توی این مملکت سر جاش نیست. هیچی... مسخره است. من که خیلی دلم شکسته. خیلی. همه امیدهام ناامید شدند. هی هی هی....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۶
آذر دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی